Επιστροφές και Αλλαγές
προϊόντων δεν γίνονται δεκτές συνολικά ή μεμονωμένα.
εκτός των κάτωθι περιπτώσεων :
Η Εταιρία καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια προκειμένου να σας παραδώσει το προϊόν που παραγγείλατε το οποίο θα φέρει τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Ωστόσο, στην σπάνια περίπτωση που παραλάβετε προϊόν με ελαττώματα ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως τηλεφωνικά στο 213-0158966 είτε με e-mail στο sales@dream-box.gr προκειμένου να συνεννοηθείτε για το ζήτημα αυτό.
Κατεστραμμένο προϊόν κατά την παράδοση.
Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει κατά την στιγμή και διαδικασία της παράδοσης από τον μεταφορέα, ή το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών, να επιστραφεί άμεσα το κατεστραμμένο προϊόν , εκδίδοντας τα νόμιμα συνοδευτικά παραστατικά.
Ελαττωματικό προϊόν
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με το τιμολόγιο που συνοδεύει το προϊόν.
Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
Καμία αντικατάσταση
προϊόντος δεν θα γίνετε, εφόσον λείπει τμήμα ή το σύνολο του αρχικού
περιεχομένου του ή έχει υποστεί φθορές.
Προϊόντα με εργοστασιακή Εγγύηση
Για προϊόντα που τυχόν συνοδεύονται με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους κατόπιν επικοινωνίας μας.
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στην ακόλουθη περίπτωση:
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’.
To δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως
συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α.
Ζ1-891/2013) - αναφέρει πως ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει
αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός
δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.
Σε κάθε άλλη περίπτωση
που :
έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη και θέλετε να την ακυρώσετε,
ή έχει τιμολογηθεί ήδη η παραγγελία σας και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε,
ή έχετε παραλάβει την παραγγελία σας και θέλετε να την ακυρώσετε,
τότε θα πρέπει να καλέσετε στο 213-0158966 και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.